I’m working in a corporate environment, a call center

6 septembrie 2007
Limba oficiala la birou este evident engleza.
Radem si glumim intr-o romana combinata cu germana…asta pentru ca facem misto de clientii pe care-i citam. Telefonul stie si el doar engleza. Cand ma duc la baie se traduce ca sunt "Idle" si telefonul trebuie setat pe Idle-WC. Am 3 minute sa-mi fac treaba si sa ma dau "Ready" pentru urmatorul client.
Din cand in cand suntem vizitati de sefii cei mari din strainatate si primim "Reminder" de la TL (team leader) sa respectam "clean desk policy" si sa nu ne dam cu scaunele printre birouri. 
 
Zilele trecute a trebuit sa fac un training de "security enhancement". Multe pop-up windows cu obiecte colorate pe care trebuia sa apas si sa vad ce se intampla. Am retinut ca trebuie sa am o parola din minim 8 caractere, un cuvant care sa nu fie din dictionar, si ca trebuie sa o schimb de doua ori pe luna. De asemenea am fost informata despre efectele dezastruoase pe care le poate avea scurgerea de informatii din firma. In cazul meu faptul ca am in posesie un stick usb pe care il pot folosi pentru cine stie ce la serviciu. La final am dat un test de verificare a cunostintelor. Trebuia sa bag o minge de golf in gauri si sa raspund la intrebari. L-am trecut :P .
O tehnica de motivare a angajatilor este publicarea zilnica, saptamanla si lunara a unor statistici din care reiese ca ai fost lenes si nu ai completat tichetele cum trebuie, drept urmare o sa ne taie din paine sefii din Bruxelle. La creme de la creme, cei mai harnici si punctuali angajati intra intr-un "inscentive plan" si primesc mai multi bani.
Eu nu, eu sunt in top doar la "lateness" pentru ca ma trezesc mai greu dimineata.
 
Problema e ca ne intra limbajul asta in sange. Azi dimineata cand veneam la job imi povestea un coleg visul de seara trecuta, in care statea si studia "environmentul" dintr-o incapere. No comment. 
 
 

Tags:



Leave a Reply

(insereaza codul din stanga)
Weblog

Toate drepturile rezervate Weblog.ro

X